maanantai 8. elokuuta 2011

It's gettin' closer!!

Hello! Nyt ois luvassa tällänen kiva sekava postaus. Eli siis on tullut vähän uutta tavaraa tuliaisiin ja sitten on pakkauksesta ja oon saanu kans lisää ihania lahjoja!! :-)

Okei, mä siis alotin pakkaamaan joskus silloin en ees muista milloin, mutta sen ajan matkalaukku on tossa mun huoneen lattialla lojunu ja vaatteet menny miten sattuu. Tääl ei oo kunnol varmaankaan viikkoon pystyny oikein kävellä, kun tää huoneen lattia on ihan täynnä mun vaatteita (siivoon huomenna....).
Lauantaina käytiin isin kanssa Jumbossa ostamassa mulle uutta käsimatkatavaralaukkua, koska se mun edellinen oli liian iso siihen Delta Airlanesin lennolle. Tänään mä sitten laitoin vaatteita ja muut mitä tarviin mukaan sekä tuliaiset, ni siihen uuteen matkalaukkuun. Oon monta kertaa joutunu sieltä ottaamaan tavaraa pois, ja nyt se painaa 20 kg. Haluun kuitenkin jättää tilaa New Yorkin ostoksille, mutta mä en yhtään tiedä paljon ne tulee painamaan, ni en tiedä paljo mun pitäis jättää niille tilaa... No, kuitenkin tilanne on nyt tämän näköinen:
Okei, tosta puuttuu paljon tavaraa nyt, mutta ne on siis laskettu siihen painoon mukaan. Mutta siinä oli sellasia juttuja, mitä oon esim. tänään tarvinnu ja tuun tarviimaa joka päivä ennen lähtöä. Mutta sellasta. Ja siinä näkyy mitä uusia tuliaisia mulla on! :-D Laitan kyllä vielä omat kuvat niistä.
Eli Colinille, host daddylle ostettu Suomi t-paita oli oman iskän mielestä ehkä pieni Colinille ja muutenki vähän tylsä, ni etittiin iskän kans Jumbosta jotain uutta paitaa ja löydettii ihan sairaan siisti! Eli siis ku Colin on lätkäfani, ni mukaan tarttu tollanen "oikee" Leijonien pelipaita! Oon niin varma, et Colin tulee tykkäämään tosta :-).
Musta toi on just siisti!
Ja koska toi oli aikas hintava..niin tasavertaisuuden vuoksi piti sitten Tosialle, host mommylle ostaa jotain muuta vielä, iskä ehdotti jotain Kalevalan korua. Tänään käytiin iskän kanssa korukaupussa ja ostettiin sitten Kalevala sarjasta Vanamo kaulakoru. Musta se on kaunis ja oli kyl kaikist kivoin koko valikoimasta. Nyt oon kyl super tyytyväinen tuliaisiin, et on kiva viedä ne niille! :-)

Sitten mulla tuli mieleen, että pitää mun niille kissoilekin viedä jotain!! Noi ei oo kyllä suomalaisia tuliaisia, mut pääasia et on niilekin nyt lahjat! :-) Ne on siis tyttö ja poika -kissat, ni pinkki on Ruthielle ja sininen Brucelle.
Nyt on kaikki tuliaiset kasassa ja hyvillä mielin vien noi Tosialle, Colinille ja Phylicialle (sisko).

Ja nyt niihin lahjoihin mitä oon saanut.
Sain yhdeltä mun kummilta sellasen laatikon, mikä on "eloonjäämispakkaus" nimeltään :-D. Mä en muistanu siitä ottaa kuvaa, enkä nyt jaksa. Siinä oli pillimehu, laastareita, joku vihko mihin voi kirjotella, suklaata ja sellanen tähti, missä luki mun nimi ja siinä roikku sellanen (en osaa selittää) mutta pyyhkeen voi laittaa roikkumaan siitä! :-D

Sain mun äitiltä sellasen ihanan korun, mitä oon jo pitkään halunnut! :-) Rakastan sitä!

Sitten eilen, ku mä näin mun parhaimpia kavereita viimestä kertaa (+ tänään vielä yhden), (ne lähtee mökkeilee ja tulee takas vasta ku mä oon jo lähteny :-(.) Ni sain Wilmalta, mun ihanalta blondikaverilta sellasen kirjan, mihin se on kirjottanu kaikkea ja siellä on varmasti paljon kuvia. Mutta se on sellanen, että mä saan joka maanantai avata uuden aukeaman ja siellä on jotain sitte aina mun viikon piristykseksi. Paitsi nyt siinä oli aluks jo muutama aukeama kaikkea kivaa ja siellä on tarkat ohjeet milloin aina saa avata uuden aukeaman. Seuraavan saan avata 11.8. Helsinki-Lontoo lennolla! Sitä odotellessa! (Mun tekee koko ajan mieli kattoo mitä kaikkee se kirja sisältää, mut en voi!! HITSI :-D) Mutta, rakastan tota lahjaa, se on niin ihana! Nii, ja mun ymmärtääkseni siihen osallistu kans Elli, Mira ja Miia. Ne lisäs sinne jotain juttuja väliin. Kiitos ihanille tytöille!!!
Siellä oli vielä muitakin sivuja mitä saan jo nyt katsoa, mut en viitti laittaa kaikista tänne kuvia! Mutta niin ihana toi!! :-) Tekee mieli vaa kattoo se kokonaa läpi..nohh pitää nyt vaa venaa torstaihin asti!!

Nii, tosiaan, torstai aamulla on lähtö!!!! Niin epätodellista. Enää 2 kokonaista päivää jäljellä Suomessa, eikä musta ees tunnu, että oisin mihinkää lähössä. Ystävät oon hyvästelly ja oli kyllä haikeeta, mut en silti tajuu et mä oikeesti lähen pois täältä. Varmaan sitte lentokoneessa tajuaa, että hitto, nyt sitä sitten mennää.
Keskiviikkona joudun hyvästelemään mun poikaystävän, en kestä... :-( Mutta kyllä me selvitään ja sitä paitsi 10 kuukautta on oikeesti lyhyt aika..ehhh.. No mut se menee ainaki nopeesti!!

Palaillaan varmaan keskiviikko-torstai yönä, et millaset fiilikset on just ennen lähtöä (herätys ois vähän ennen 4, saa nähä saanko nukuttua ollenkaan...)

-Julia

6 kommenttia:

  1. äöäööaaöäa, ihana toi kirjanen! <3

    VastaaPoista
  2. niiiin on, love it <3 voiaa sitte koneessa tutkailla sitä ku saan avata uuden sivun :D

    VastaaPoista
  3. heips, eksyin tänne sattumalta, ja huomasin et oot tampan alueelle menossa. tuli vaan mieleen et sattuuko sun area rep olemaan Gary? ja Reg Coordinator Jackie? Olin nimittäin viime vuoden Missourissa ja mun area rep Gary+ Jackie hoitaa myös Tampan aluetta=) hyvää reissua!

    VastaaPoista
  4. oo kiva ja tervetuloa lukemaan! :) Ei oo, mulla on Erin ja tota reg coordinatoria en ees tiiä :D mä muuten luin sun blogia ku olit vaihdossa!! mut sillon mul ei viel ollu tätä tilii, ni en ollu ihan lukijalukija, mut luin silti :)
    ja kiiiitos, ylihuomenna se on! :P

    VastaaPoista
  5. kuulostaa nii ihanalta tuo kaikki =)))))

    VastaaPoista
  6. hihiiii :) HUOMENNA!!!!! apua, se on oikeesti huomenna, en tajuu :D

    VastaaPoista

Saa kommentoidaaa!! :)