sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Will you shine your lights?

Aattelin, et voisinki laittaa kuvia Tampasta, ni teki näätte millasta siellä on! :-)

toi taitaa tulla sillee tyhmäst yli, mut ei voi mitää. toi on tampan downtownii!



night time


ahh, oikee paratiisi :-)

tossa on kuva sieltä Busch Gardens Tampa Bay:sta, mistä kerroin silloin kerran. Itseasiassa voisin laittaa linkin tähän, ni pääsette sinne nettisivulle, jos haluutte :-).
http://buschgardens.com/bgt/ (miks en saa sitä sillee linkiks!? auttakaa joku!! laitan sen ton "linkin" kautta mut se ei vaa laita sitä siihen, jättää ihan tyhjäks ku laitan esikatselun.. ääää, no kopioikaa toi jos jaksatte :-D)
sieltä pääsee sit kattomaan vaik mitä vuoristoratoja siel on (one word: crazy!) ja muuta sellasta!

En löytäny koulusta kuvaa, mut sellanen iso se on! :-D Voin laittaa tähän sen koulun logon! Ja siinä näkyy kans sit koulun värit.
GO BULLS!

Nyt voisin laittaa kuvia siitä asuinalueesta. Kerroinki siitä jo joskus sillo, eli siellä alueella on niitä altaita ja urheilumahdollisuuksia sen esikaupunkialueen asukkaitten käyttöön.


"Meadow Pointe has 4 separate community pools available for the community residents and their guests."
"The community features several basketball, soccer, tennis, picnic areas and shade covered play areas."




Noi kuvat jäiki tollasiks pieniks, ei voi mitää :-(.
Noniin, eiköhän siinä ollu tarpeeks kuvia tosta alueesta! Tietysti kuvia niistä tulee sit lisää ku oon ite siellä ja ite ottanut niitä kuvia.

-Julia

P.S. Lähtöön enää 2 kokonaista viikkoa ja kolme päivää!! (=17, mihin nää päivät kuluuuuu?!?!)

6 kommenttia:

  1. noi kuvat saa isoiksi ku painaa niitä;) ja mun nimi essi järvinen facebookissa:)

    VastaaPoista
  2. Sulla on käyny tosi hyvä tuuri kun pääset Tampaan!! Mä kävin siellä kun olin 13 ja voin kyllä sanoo että tosi ihana kaupunki oli!! Ainut huono muisto on se kun astuin sellasen rauskun päälle kun olin uimassa ;D

    VastaaPoista
  3. aa katos niin saa ;D hyvä minä. no en oo viel mikää paras tän blogin kaa, eiköhän siinki kehity tän vuoden aikana!

    joooo, oon supersuper onnellinen ku pääsen tonne, vaikuttaa niin täydelliselt! :-) pitää kattoo sit tarkkaa ettei näy rauskuja :-D

    VastaaPoista
  4. ihana tää sunki blogi :--) ! voi vitsi oon oikeesti kateellinen teille jotka sinne nykiin lähette, pitäkää hauskaa siellä sitte ;)

    VastaaPoista
  5. kiiitos! :-) voi hitsi, sunki ois pitäny päästä!!!! :-( no ehkä voit sun perheen kans tehä jonku reissun nykiin jossaa vaiheessa :p ja tulkaa käymää orlandossa joskus! :-D asun siinä about tunnin päästä siitä. siel on ne kaikki disney worldit sun muuta. ja joo pidetään hauskaa sunki edestä sitte! ;-)

    VastaaPoista
  6. hei muuten, onks teil neuvoja ton linkki jutun kanssa? eli ku kirjotan tekstii painan sitä "linkki" painiketta mihin voi kopioida sen linkin. sit mä laitan sen siihen ja sit ku katon esikatselusta, ni se on hävinny.. help meeehhh! :-)

    VastaaPoista

Saa kommentoidaaa!! :)