keskiviikko 21. joulukuuta 2011

BORED @ SCHOOL

Moikka! Ma oon siis nyt koulussa ja mulla oli vaan 1 koe aamulla, ku taalla on siis menossa final exams ja mun piti tanaa vaa teha 1 koe, mutta koska kuljen bussilla niin mun pitaa oottaa koko koulunpaivan ajan et paasen kotiin....
Siis tunneilla me ei teha enaa mitaa koska meilla on jo ollu ne kokeet, ni ei oo enaa mitaa mita teha. Ma oon nyt photography tunnilla ja oon vaa koko ajan surffaillu netissa ja tappanu aikaa. Blaaahh niin tylsaa!!! Ja taal ei ees oo melkee ketaa koska niin monel ei ollu kokeita tanaa, totta kai mulla sit oli.. :\
Mut hyva juttu on, et tanaa on vika paiva koulu ja alkaa WINTER BREAK!!!! Jeee, ei jaksa oottaaa!!! Ja kouluun tullaa takas tammikuun 10., ni on ihan kivasti aikaa nukkua pitkaa ja lohoilla! :)
On taas tapahtunu kaikenlaista viime kerran jalkeen ku tanne kirjottelin, mut nyt ku alkaa loma, ni on aikaa kirjotella mita kaikkea oon puuhaillu ja mita on luvassa. Voin lyhyesti nyt kertoa, etta menin siis sinne NHL latka pelii, mika oli ihan mahtava!!! Ja siiten menin kans jenkkifutiksen ammattiliigan pelii, mut Buccaneers havis ja se peli oli surkee mut meil oli hauskaa, ni se oli hyva! :) Mitas muuta, oon ollu kavereitten kans ja kayny kattoo poikien korispeleja ja sellasta.

Perjantaina Fra, italialainen tytto joka oli taalla 2 v sitten tulee sen poikaystavan ja aitin kanssa meijan luo viettamaa joulua! Taisin muute kertoo tosta oops. No ihan sama, siina se joulu kuitenki vietetaan niitten kanssa. Samoin uusi vuosi, me mennaa MIAMII!!!! JIPIIII! En jaksa oottaa:p Ja sitten me mennaa lomalla kaymaa kans Orlandossa. Ja me mennaa vissii melomaa niitten italialaisten kanssa sinne alligaattoreitten sekaa. :( Ne on niin pelottavia!!

No mut ei mulla nyt muuta, kello soi vahan ajan paasta ni lopettelen!
-Julia

5 kommenttia:

  1. vaikuttaa että sun elämä on todellakin ollut täyttä unelmaa siellä floridassa:) onko tullut mitään ongelmia tai vastoinkäymisiä kertaakaan vastaan?

    VastaaPoista
  2. Minkä järjestön kautta oot siellä vaihdossa ? :-) tää sun blogi vaikuttaa tosi kivalta ! Mikä on ollu vaikeint siel olon aikana ? :)

    VastaaPoista
  3. hey mis lukiossa sä oot? ite kävin armwood high school ku olin sill vaihdossa.

    VastaaPoista
  4. hei oon tulossa kesällä floridaan, mitä hyviä kauppakeskuksia siellä on:)?

    VastaaPoista
  5. riippuu ihan että minne päin floridaa oot menossa. ite oon tampassa ja mun lemppari on international plaza, brandon mall, wiregrass mall, westshore mall ja university mall. tääl on ihan kauheesti kauppakeskuksii, joten on paljo muita tampan ulkopuolellaki.

    VastaaPoista

Saa kommentoidaaa!! :)